Winterstop 5

De laatste tijd weinig aan de trekker gewerkt omdat er beter betaalde uren nodig waren om het budget voor 2010 rond te krijgen -)  Daar kwam bij dat de eerste wedstrijd van dit jaar niet de indoor van Nijkerk is, maar een volgende waardoor de planning wat minder strak werd.

Inmiddels is de versnellingsbak ook weer compleet en kan het aan de motor en achterbrug geschroefd worden.

Het plaatwerk ligt bij de spuiter om dat het “two-tone” red van afgelopen jaar ook niet echt mooi was; de motorkap had nog de oude rode kleur en de rest stak al in de nieuwe kleur rood, die zelf aan gebracht was. Bij de eerste zwaai met de verfspuit was het al duidelijk dat alle talent ontbrak helaas. Vandaar dat het plaatwerk nu naar een prof is gebracht voor een beter resultaat. Er viel ook van alles aan te plamuren omdat de motorkap na 10 jaar onderhuids verbouwen wat (uitlaat-) gaten teveel had en die moesten ook dichtgelast en strak gemaakt.  

Ookal leveren de laatste “details” vaak nog wat grijs haar op, met nog een kleine maand te gaan tot de eerste wedstrijd, moet het gaan lukken om een rijdbaar trekkertje te produceren.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: