Winter 2013 part B

Even een update om te vermelden dat er weinig te vermelden valt. Wat wel gebeurd is afgelopen tijd is de keuring van de koppeling door de NTTO. Daarvoor moest wel het een en ander opgeknapt worden want het vliegwiel was vervormd, de druktafel ook en verder hadden de drukvingers veel speling. Toch behoorlijk te lijden gehad afgelopen seizoen blijkbaar. Een paar tussenplaten waren gescheurd en de voering was te dun voor nog een seizoen. Inmiddels is het allemaal weer rechtgebreid en zit er een goedkeurteken op. Er is ook wat tijd gestopt in het uitlaatspruitstuk; komend jaar kan van elke cylinder de uitlaattemperatuur gelogd worden. Er waren nog wat kanalen vrij op de logger en op deze manier is gauw zichtbaar of één of meerdere cylinders niks zitten te doen. Ook is het waterremproject van stal gehaald. Er is een opstelling bedacht voor de combinatie rem-trekker en daarvoor is een stevig frame nodig. Het frame is grotendeels klaar. Maar dat is nog maar een deel van het werk. Voordat we echt een knappe run in de werkplaats  kunnen maken, moeten er nog wel wat uren in gestopt worden. Om toch zo af en toe volgas te kunnen geven zal er nog steeds deel genomen moet worden aan wedstrijden in den lande.

Verder hebben we ingeschreven voor de wedstrijd in Ahoy, 9 maart as. Of de S2S echt mag/kan starten moeten we nog te horen krijgen. Even afwachten dus.

Advertenties

4 Reacties to “Winter 2013 part B”

  1. nog werkplaats nieuws gerrit ?

  2. Anton Schoonhoven Says:

    ha Gerrit, ik zie je ondertussen op de startlijst van Ahoy.
    succes als je daar mee gaat doen, groeten bandito team

  3. Hoi, ga je ook naar ahoy met je trekker

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: